Der Sneaker kennzeichnet Adidas 'propriet?

Der Sneaker kennzeichnet Adidas 'propriet?

Postautor: yaya2017 » 26 wrz 2017, o 04:33

Ik loop op een loopband op een bepaald tempo, terwijl een deskundige elk aspect van mijn techniek beoordeelt. Er zijn camera's die gepositioneerd zijn om mijn voetval te vangen en mijn stieflengte en kadens (stappen per minuut), de druppel van mijn heupen en de lijn van mijn schouders Nike Air Max Command Damen te volgen. Als ik uitstappen, zie ik videobeelden van mijn techniek vanuit alle hoeken, vertelde dat ik misschien zou moeten werken aan de flexibiliteit van mijn linker enkel en meer kernwerk te doen om te voorkomen dat het iets onregelmatige kantelen van mijn rechterheup van verslechtering komt. Je mag denken dat ik deelneem aan een aantal uitgebreide studie in een oefenkunde laboratorium. Eigenlijk zit ik in een lopende winkel en alles wat ik na ben, is een nieuwe paar trainers. Het is niet de eerste keer Nike Air VaporMax Femme dat ik zo'n zorgvuldige analyse heb ondergaan bij het winkelen voor sportschoenen, en ik vermoed het ook niet, is het nieuw voor jou. Als u in de afgelopen jaren lopende schoenen hebt gekocht, zul je waarschijnlijk althans een mate van biomechanische beoordeling hebben gehad. Van het overlopen van een krachtplaat in een winkel, Adidas ZX Flux Dam naar buiten voor een jog met sensoren die aan je huid vallen, die terug naar een computer komen, naar 3D "foot mapping" die gebruik maakt van lasers en camera's om je booghoogte en de uitlijning van je achillespees, is er een steeds meer verbazingwekkende reeks technologische tests die voorafgaan aan de aankoop van een paar schoenen. Nike Air Max 90 Femme Blanc Hoe is het zo ingewikkeld? Misschien komt het omdat de populariteit van de rijders aan het stijgen is. Het is goed nieuws voor het uitvoeren van schoenfabrikanten, die hun handen met vrolijkheid wrijven aan onze onverbiddelijke liefde voor de activiteit. Met deze groei is de markt steeds meer concurrerend en fabrikanten viezen een winstmarge over hun rivalen te krijgen. Bedrijven plukken hun schoeisel niet alleen op het niveau van kussing en comfort, maar in de mate waarin ze u helpen om schade op Nike Air Max Command Mujer te lossen - de plaag van elke loper - en cruciaal om veranderingen in uw ruwe lopende stijl teweeg te brengen. Technische aanspraken over de hielvallen, stabiliteit, kussing en voorvoet of achtervoetstaking van een trainer kunnen vervelend zijn, maar kortom, de belofte is dat als u de juiste schoenen kiest, u effici?nter rijdt en slechte Nike Air Max 95 Womens knie?n en strakke pezen vermijdt. Is dat echter het geval?

John Brewer, een professor in toegepaste sportwetenschappen aan de St Mary's University, in de buurt van Londen, gelooft veel van wat we verteld worden wanneer het opnemen van rennen onnodig is. "Running is een van de eenvoudigste sporten en we zijn allemaal ontworpen om te rennen," zegt Brewer, de auteur van Run Smart: Wetenschap gebruiken om prestaties te verbeteren en de grootste mythen van Marathon Running uit te sluiten. "Al te vaak Nike Air Max 2017 Damen worden runners slachtoffers van marketing en pseudowetenschappen, die door fabrikanten zeer voorzichtig worden gebruikt om de vraag van de consument te stimuleren." Bij het kiezen van een schoen zegt hij dat het enige wat je moet overwegen, comfort is. "Sommige steun en kussing zijn belangrijk, maar als een schoen niet goed voelt, Nike Air Max 95 Womens is het heel waarschijnlijk dat u langdurig slijtage en blaren krijgt, ongeacht hoe veel ze kosten", zegt Brewer. "Veel van de zogenaamde wetenschappelijke toevoegingen aan trainers zijn optionele extra's die meer kosten maar onnodig zijn." Paul Freary, wiens sociale media handvat is de "running shoe guru", heeft duizenden trainers getest voor het magazine Atletiek Weekly, maar toch is het ermee eens dat wetenschap geen beslissende factor moet zijn. "Het belangrijkste ding om te zoeken in nieuwe lopende Asics Gel Lyte iii Damen schoenen is comfort," zegt Freary. "Meer dan wat dan ook zouden de schoenen moeten voelen dat ze klaar zijn om in te rennen zodra je ze opzet." Hij heeft een punt. Twee jaar geleden kwam een ??beoordeling van de decennia's onderzoek naar loopschoenen en hun verband met verwondingen op met de meest onwaarschijnlijke conclusie. Nike Air Vapormax Damen Uitgeverij bevindingen in het British Journal of Sports Medicine, Benno Nigg, een emeritus professor in kinesiologie aan de Universiteit van Calgary in Canada, en zijn collega's ontdekten dat er weinig bewijs is dat alle trainers nuttig of noodzakelijk zijn om veel van de problemen te voorkomen ze beweren te corrigeren.

Overpronatie, waar de voeten naar binnen rollen, wordt beschouwd als een rode vlag voor lopers en schoenen die zijn ontworpen om te corrigeren zijn grote verkopers. Niettemin vond Nigg en Adidas Yeezy Boost 350 Damen zijn team dat overpronatie geen probleem was die nodig was om uit te strijken, maar dat lopers met een normale gang waren net zo waarschijnlijk gewond en dat "een uitgesproken voetpositie in elk geval een voordeel is met betrekking tot lopende verwondingen". Ze vonden ook weinig bewijs dat het veranderen van uw lopende schoenen Nike Air Pegasus 83 Femme de schok verandert die door het lichaam natuurlijk reverberates wanneer u loopt. Wat er van belang was, ze besloten, was simpelweg dat een schoen goed voelde als je het opzet. Wat voor de suggestie dat een schoen invloed heeft op je lopende stijl en dat, door je gang te adresseren - of hoe je loopt - je zal vind de ervaring leuker en minder stressvol op je gewrichten? Brewer is sceptisch. "Ik ben altijd een beetje bezorgd als ik mensen in de winkels op loopbandjes plonked als een middel om hun gang te Adidas Superstar Dames analyseren en een schoen te kiezen," zegt hij.
yaya2017

Re: Der Sneaker kennzeichnet Adidas 'propriet?

Postautor: wawa » 26 wrz 2017, o 04:55

What many people do not even know about!

maxbet
wawa

Wróć do Rozwój mowy