The Nike Air Max 1 Ultra Flyknit Arrives in Ocean Fog

The Nike Air Max 1 Ultra Flyknit Arrives in Ocean Fog

Postautor: kiranachikhi20 » 24 lis 2017, o 20:52

Hoe Corporate Branding over Amerika gaat
Uitgedrukt uit No Logo (10th Anniversary Edition) door Naomi Klein, herdrukt door The Guardian. In mei 2009 lanceerde Absolut Vodka een limited edition line genaamd 'Absolut No Label.' De wereldwijde public relations manager, Kristina Hagbard, verklaarde dat 'Voor de eerste keer durven we de wereld helemaal naakt in de gaten te houden. We lanceren een fles zonder label en geen logo, om het idee te laten zien dat ongeacht wat er aan de buitenkant is, is het de binnenkant die echt uitkomt. 'Enkele maanden later opende Starbucks zijn eerste unbranded koffiewinkel in Seattle, 15th Avenue E Koffie en Thee. Deze 'stealth Starbucks' (zoals de anomalous outlet onmiddellijk bekend werd) werd versierd met 'one-of-a-kind' fixtures en klanten werden uitgenodigd om hun eigen muziek voor het stereo-systeem te brengen als Als hun eigen huisdier sociale oorzaken - alles om te helpen bij het ontwikkelen van wat het bedrijf 'een gemeenschapspersoonlijkheid' noemde. De klanten moesten er moeilijk uitzien om de kleine lettertjes op de menu's te vinden: 'geïnspireerd door Starbucks.' Tim Pfeiffer, een senior vice-president van Starbucks President, verklaarde dat in tegenstelling tot de gewone Starbucks-uitlaat die hetzelfde stukje winkelruimte bewoond, 'Deze is zeker een kleine buurtcafé.' Na twee decennia te spuiten van zijn logo naar 16.000 winkels wereldwijd, probeerde Starbucks nu Om zijn eigen merk te ontsnappen.Cl Vroeger zijn de technieken van branding albei gedijen en aangepast sinds ik geen logo publiceerde. Maar in de afgelopen 10 jaar heb ik heel weinig geschreven over ontwikkelingen zoals deze. Ik realiseerde me waarom, terwijl hij William Gibson's 2003-roman Pattern Recognition leest. De hoofdrol van het boek, Cayce Pollard, is allergisch voor merken, met name Tommy Hilfiger en de Michelin-man. Zo sterk is deze 'morbide en soms gewelddadige reactiviteit tegen de semiotiek van de markt' dat ze de knoppen op haar Levi's jeans grond heeft, zodat er geen corporate markeringen zijn. Toen ik deze woorden las, realiseerde ik me meteen dat ik had Als kind en tiener was ik bijna obsessief getrokken op merken. Maar het schrijven van No Logo vereist vier jaar van totale onderdompeling in de advertentiecultuur - vier jaar van het kijken en heroverzetten van Super Bowl-advertenties, het schuren van reclame-leeftijd voor de nieuwste innovaties in Zakelijke synergie, het lezen van zielsverwoestende bedrijfsboeken over hoe u contact kunt opnemen met uw persoonlijke merkwaarden, excursies naar Niketowns, naar monstercentra, naar branded towns. Sommige van het was leuk. Maar tegen het einde was het alsof ik Had een soort drempel geslaagd en zoals Cayce ontwikkelde ik iets in de buurt van een merkallergie. Merken kwijt me de meeste van mijn charme, wat handig was omdat ooit No Logo een bestseller was, en zelfs het drinken van een dieetkoks in het openbaar zou kunnen landen Ik in de roddelspoel van mijn thuisstadskoerant. De aversie is zelfs uitgebreid tot het merk dat ik per ongeluk heb gemaakt: Geen logo. Uit het bestuderen van Nike en Starbucks was ik goed op de hoogte van het basisbeginsel van het merkmanagement: vind je bericht, handelsmerk en bescherm het en herhaal jezelf nazeem door zoveel mogelijk synergized platforms. Ik ben erop gericht deze regels te breken wanneer de kans zich voordoet. De aanbiedingen voor No-Logo spin-off projecten (speelfilm, tv-serie, kledinglijn ...) werden afgewezen. Zo waren degenen uit de megabrands en de meest recente reclamebureaus die me wilden geven ze seminars te geven waarom ze zo gehaat waren (er was een carrière gemaakt, ik was aan het leren, een soort anti-corporate dominatrix te zijn, waardoor Overbetaalde leidinggevenden voelen zich goed door ze te vertellen wat slechte, slechte merken zij waren). En tegen alle verstandige adviezen stond ik vast bij de beslissing om de titel niet te merken (dat betekent geen royalty's van een lijn van Italiaanse No Logo-voedingsmiddelen, hoewel ze me wat fijne olijfolie hebben gestuurd). Belangrijkst voor mijn marketing detox programma, Ik heb het onderwerp gewijzigd. Minder dan een jaar nadat geen logo kwam uit, stak ik een persoonlijk verbod op al het praten over corporate branding. In interviews en publieke optredens zou ik discussiëren weg van de nieuwste innovatie in virale marketing en de nieuwe superstore van Prada en naar de groeiende weerstandsbeweging tegen de bedrijfsregering, degene die wereldwijde aandacht had verzameld met de militante protesten tegen de Wereldhandelsorganisatie in Seattle. 'Maar ben je je eigen merk?' Slim interviewers zouden me eindeloos vragen. 'Waarschijnlijk', zou ik reageren. 'Maar ik probeer een echt gek te zijn.' Het veranderen van het onderwerp van branding naar de politiek was geen groot offer omdat de politiek mij in de eerste plaats aan marketing bracht. De eerste artikelen die ik als journalist publiceerde, betroffen de beperkte jobopties die beschikbaar waren voor mij en mijn collega's - de opkomst van kortlopende contracten en McJobs, evenals het alomtegenwoordige gebruik van sweatshoparbeid om de brandwaren te verkopen die aan ons werden verkocht. Als een token 'jeugdkolomist' heb ik ook gediscussieerd hoe een steeds grotere marketingcultuur in eerder beschermde, niet-bedrijfsruimten strekt - scholen, musea, parken - terwijl ideeën die mijn vrienden en ik als radicaal beschouwden werden geabsorbeerd, bijna onmiddellijk geabsorbeerd in De laatste marketingcampagnes voor Nike, Benetton en Apple. Ik heb besloten om geen logo te schrijven toen ik me realiseerde dat deze schijnbaar uiteenlopende trends door een enkel idee waren verbonden - dat bedrijven merken zouden produceren, geen producten. Dit was het tijdperk toen corporate epiphanies op de hoogte waren van CEO's zoals bliksembouten uit de hemel: Nike isn 'ta running shoe company, het gaat over het idee van transcendentie door sport, Starbucks isn'ta-koffiekoopketen, het gaat over het idee van Gemeenschap. Op deze aarde betekende deze epiphanies dat veel bedrijven die hun producten in hun eigen fabrieken hadden vervaardigd en grote stabiele arbeidskrachten hadden behouden, het nu alomtegenwoordigende Nike-model hielden: sluit uw fabrieken, produceer uw producten via een ingewikkeld web van aannemers en Subcontractors en giet je middelen in het ontwerp en marketing dat nodig is om je grote idee te projecteren. Of zij gaan naar het Microsoft-model: handhaaf een strak controlecentrum van aandeelhouders / medewerkers die de kerncompetentie van het bedrijf uitvoeren en alles anders aan outsourcing uitbesteden , Van het uitvoeren van de mailroom naar het schrijven van code. Sommigen noemde deze geherstructureerde bedrijven 'holle bedrijven' omdat hun doel de overheersende wereld van dingen te overstijgen, zodat ze een absoluut onbesmet merk zouden kunnen zijn. Als corporate goeroe Tom Peters zegt het: 'Je bent een verdomde dwaas als je het bezit!' Voor mij was de aantrekkingskracht van X-raying-merken zoals Nike of Starbucks dat je snel binnenkort alles over had behalve marketing - van Hoe producten worden gemaakt in de gedereguleerde wereldwijde toeleveringsketen naar Nike air max 2017 DAMES KOPEN industriële landbouw- en grondstoffenprijzen. Het volgende ding wist u dat u ook over de politiek en het geld dat in deze westerse regels was opgesloten door middel van vrijhandelsovereenkomsten en bij de WTO, En maakte hen de voorwaarde van het ontvangen van broodnodige leningen van het Internationaal Monetair Fonds. Kortom, je was het over hoe de wereld werkt. Door de tijd dat er geen logo kwam, was de beweging al bij de poorten van de krachtige instellingen die Verspreidden corporatisme over de hele wereld. Tienduizenden en honderden duizenden demonstranten kwamen hun handel buiten de handelsconferenties en G8-bijeenkomsten van Seattle naar New Delhi, in verschillende gevallen om nieuwe afspraken in hun sporen te stoppen. Bedrijfsmedia dringden erop aan om de 'anti-globaliseringsbeweging' te noemen, was niets van het soort. Bij het reformistische einde was het anti-corporate; Aan het radicale einde was het anti-kapitalistisch. Maar wat het uniek maakte, was zijn aanhoudende internationalisme. Al deze ontwikkelingen betekend dat ik, toen ik op een boekenreis was, veel meer interessante dingen hadden dan te praten dan logos - zoals waar deze beweging vandaan kwam, wat het wilde en of er levensvatbare alternatieven waren voor de meedogenloze stam van corporatisme dat Ging onder het onschadelijke pseudoniem van 'globalisering'. In de afgelopen jaren heb ik mezelf wel iets gevonden waar ik mee zweer dat ik klaar was met: het lezen van de branding goeroes die in het boek zijn vermeld. Deze keer was het echter niet de bedoeling om te begrijpen wat er in het winkelcentrum gebeurde, maar eerder in het Witte Huis - eerst onder het voorzitterschap van George W. Bush en nu onder Barack Obama, de eerste Amerikaanse president die ook een Superbrand.There zijn veel vernietigingshandelingen waarvoor de Bush-jaren terecht gekwetst zijn - de illegale invasie, de uitdagende verdediging van foltering, de tanking van de wereldeconomie. Maar de meest blijvende erfenis van de administratie kan wellicht de manier zijn waarop het systematisch is Deed de regering van de VS wat branding-mad CEOs al een decennium eerder aan hun bedrijven: het heeft het uitgelegd, aan de particuliere sector overhandigd, veel van de meest essentiële functies van de overheid, van het beschermen van grenzen om te reageren op rampen om informatie te verzamelen. Deze uitzetting was niet een zijproject van de Bush-jaren, het was een centrale missie die op elk gebied van bestuur reikt. En hoewel de Bush-clan vaak werd belachelijk gemaakt voor zijn incompetentie, werd het proces van veiling van de staat, achtergelaten met slechts een schelp - of een merk - benaderd met grote focus en precisie. Een bedrijf dat veel diensten overnam, was Lockheed Martin , 'S werelds grootste defensie-aannemer.' Lockheed Martin rijdt niet de Verenigde Slates ', aldus een 2004 New York Times-exposé. 'Maar het helpt om een ​​adembenemend groot deel ervan uit te voeren ... Het verzendt uw mail en berekent uw belastingen. Het snijdt de sociale zekerheidscontrole en telt de telling van de Verenigde Staten. Lockheed schrijft meer computercode dan Microsoft. 'Niemand heeft de taak opgehaald om de staat te veiligen met meer ijver dan Bush's veelmalig verdedigingssecretaris, Donald Rumsfeld. Na 20 jaar in de private sector was Rumsfeld doordrenkt In de bedrijfscultuur van branding en outsourcing. Zijn afdeling's merkidentiteit was duidelijk: wereldwijde dominantie. De kerncompetentie was gevecht. Voor alles anders zei hij (veel lijkt op Bill Gates): 'We moeten leveranciers zoeken die deze niet-kernactiviteiten efficiënt en effectief kunnen leveren.' Het laboratorium voor deze radicale visie was Irak onder de VS-bezetting. Rumsfeld heeft vanaf het begin de troepopzet gepland als een vice-president van Wal-Mart, die op zoek bent naar een paar uur meer van de loonlijst afscheren. De generaals wilden 500.000 troepen, hij zou hen 200.000 geven, met aannemers en reservisten die de leemten als nodig aanvullen - een just-in-time invasie. In de praktijk betekende deze strategie dat, toen Irak uit de Amerikaanse controle spiraalde, een steeds meer uitgebreide, geprivatiseerde oorlogsindustrie vorm kreeg om het kale bewapen leger op te zetten. Blackwater, waarvan het oorspronkelijke contract bodyguards zou verschaffen voor de Amerikaanse gezant Paul Bremer, heeft binnenkort andere functies aangenomen, met inbegrip van de gevecht in een gevecht met het Mahdi-leger in 2004. De verspreidende groene zone werd ondertussen als bedrijfsstad , Met alles van voedsel tot entertainment tot ziektebestrijding door Halliburton. Net zoals bedrijven als Nike en Microsoft de holle corporatie hadden gezet, was dit op vele manieren een holle oorlog. En toen een van de aannemers schroefde - Blackwater-operaties die in 2007 op Bagdad's Nisour Square werden geopend, bijvoorbeeld 17 mensen overlijden, of Halliburton naar verluidt verontreinigd water leverde aan soldaten - was de Bush-administratie vrij om de verantwoordelijkheid te ontkennen. Blackwater, die zich op de Disney-legendarische bedrijven had gepresteerd, compleet met een lijn van gebrandmerk kleding en Blackwater teddyberen, reageerde op de schandalen door - wat nog? - rebranding. De nieuwe naam is Xe Services. De beslissing van de administratie om de holle bedrijven te bemachtigen, die ze bewonderden, werden uitgebreid tot het omgaan met de woede die zijn acties over de hele wereld geïnspireerd hebben. In plaats van het beleid daadwerkelijk te wijzigen of zelfs aan te passen, lanceerde het een reeks slechte campagnes om 'America' te herverenigen voor een steeds vijandiger wereld. Ik was ervan overtuigd dat Price Floyd, voormalig directeur van de mediaverhoudingen timberland schoenen heren bij het ministerie van Buitenlandse Zaken, het goed had. Nadat hij in frustratie ging bedanken, zei hij dat de Verenigde Staten geconfronteerd werden met woede, niet door het mislukken van zijn berichtgeving, maar vanwege het mislukken van zijn beleid. 'Ik ben in ontmoetingen met andere ambtenaren van de openbare zaken in de staat en het Witte Huis,' vertelde Floyd aan het Slate magazine. 'Zij zeggen:' We moeten onze mensen daar op meer media krijgen. 'Ik zeg : 'Het is niet zozeer de verpakking, het is de stof die ons problemen geeft.' 'Een krachtig imperialistisch land is niet als een hamburger of een lopende schoen. Amerika had geen brandprobleem, het had een productprobleem. Ik dacht dat wel, maar ik had het misschien mis. Wanneer Obama als president werd ingeënt, kon het Amerikaanse merk nauwelijks meer geraakt worden. Bush zou Zijn land, wat New Coke was voor Coca-Cola, wat cyanide in de flessen was geweest voor Tylenol. Maar Obama, in wat misschien wel de meest succesvolle rebranding campagne van alle tijden was, slaagde erin om de dingen om te zetten. Kevin Roberts, wereldwijde CEO van Saatchi \u0026 Saatchi, visueel uitbeelden wat de nieuwe president vertegenwoordigde. In een full-page grafische opdracht van het stijlvolle Paper magazine, liet hij het Vrijheidsbeeld zien met haar benen verspreid, waardoor Barack Obama werd geboren. Amerika, herboren. Dus, Het leek wel of de regering van de Verenigde Staten haar reputatieproblemen met branding kon oplossen. Het is gewoon dat het nodig was om een ​​branding campagne en product woordvoerder voldoende hip, jong en spannend te hebben om te concurreren op de hedendaagse markt. De natie vond dat in Obama , Een man die klopt Arly heeft een natuurlijk gevoel voor branding en heeft zich omringd met een team van top-flight marketeers. Zijn social networking goeroe is bijvoorbeeld Chris Hughes, een van de jonge oprichters van Facebook. Zijn sociaal secretaresse is Desirée Rogers, een glamoureuze Harvard MBA en voormalig marketingmanager. En David Axelrod, de voornaamste adviseur van Obama, was vroeger een partner in ASK Public Strategies, een PR-firma, die volgens BusinessWeek 'voor iedereen van Cablevision naar AT \u0026 T heeft' quarterbacked campagnes '. Samen heeft het team elk instrument in de Modern marketing-arsenaal om het merk Obama te creëren en te onderhouden: het perfect gekalibreerde logo (zonsopgang over sterren en strepen); expert virale marketing (Obama-ringtones); productplaatsing (Obama-advertenties in sportvideo games); een 30 minuten infomercial Zijn gek, maar was universeel als 'authentiek' genoemd) en de keuze van strategische merk-allianties (Oprah voor het maximale bereik, de Kennedy-familie voor gravitas en geen einde van hip-hop sterren voor straatkrediet). De eerste keer dat ik zag De 'Yes We Can' -video, de ene die door Black Eyed Peas's voorste man wordt gemaakt, zal.i.am, die beroemdheden spreekt en zingt over een Martin Luther Kingesque Obama-speech, dacht ik: uiteindelijk, een politicus met advertenties zo cool als Nike. De advertentieindustrie kwam akkoord. Een paar weken voordat hij de presidentsverkiezingen heeft gewonnen, sloeg Obama Nike, Apple, Coors en Zappos om de Vereniging van Nationale Adverteerders te winnen. 'Top Annual Award - Marketer of the Year. Het was zeker een verschuiving. In de jaren negentig namen de merken zich volledig op de hoogte van de politiek. Nu spraken de merken van bedrijven naar piggyback op Obama's cache (Pepsi's 'Choose Change' campagne, Ikea's 'Embrace Change' 09 'en Southwest Airlines' aanbod van 'Yes You Can' tickets). Inderdaad, alles Obama en J Crew zag zijn aandelenkoers toenemen met 200% in de eerste zes maanden van het voorzitterschap van Obama, dankzij de bekende bekendheid van Michelle voor het merk. Obama's veelbesproken bijlage bij het merk. Zijn BlackBerry is ook goed nieuws voor Research In Motion. De zekerste manier om tijdschriften en kranten te verkopen in deze moeilijke tijden is om Obama op de cover te hebben, en u hoeft alleen maar 3 ounce vodka en een vruchtensap, een Obamapolitan of een Barackatini te noemen en u kunt er $ 15 voor gemakkelijk krijgen. In februari 2009 legde Portfolio magazine de grootte van de 'Obama-economie' - het toerisme dat hij genereert en de swag inspireert - op $ 2,5 miljard. Helemaal niet slecht in een economische crisis. Rogers kwam in de problemen met een aantal collega's toen ze eerlijk gezegd met het Wall Street Journal was. 'We hebben het beste merk op aarde: het merk Obama,' zei ze. 'Onze mogelijkheden zijn eindeloos.' De verkenning van deze mogelijkheden is niet afgerond, of zelfs langzaam, met de verkiezingsoverwinning. Bush had zijn ranch in Crawford, Texas, gebruikt om zijn beste imitatie van de Marlboro man te maken, voor altijd schoonmaakborstel, koksouten en cowboylaarzen. Obama is veel verder gegaan, waardoor het Witte Huis een soort van eindeloze reality-show is die de geliefde Obama-clan voorstelt. Dit kan ook worden teruggevonden in het midden van de jaren 90 branding rage, toen marketeers moe waren van de beperkingen van traditionele reclame en begonnen met het creëren van driedimensionale 'ervaringen' - gebrandmerk tempels waar shoppers binnen de persoonlijkheid van hun favoriete merken kunnen kruipen. Het probleem is niet dat Obama dezelfde trucs en tools gebruikt als de superbrands; Iedereen die de cultuur dezer dagen wil verplaatsen, moet dat heel goed doen. Het probleem is dat zijn acties, net zoals bij zoveel andere levensstijlmerken voor hem, niet dicht bij zijn verwachtingen komen. Hoewel het te vroeg is om een ​​uitspraak te doen over het voorzitterschap van Obama, weten we dit : Hij begrijpt het grote symbolische gebaar elke keer over diepe structurele verandering. Hij zal dan ook een dramatische aankondiging doen over de sluiting van de beruchte gevangenis Guantánamo Bay - terwijl hij verder gaat met de uitbreiding van de lagere profielen maar schrikwekkend wetteloze Bagram-gevangenis in Afghanistan en tegenovergestelde Aansprakelijkheid voor Bush-ambtenaren die marteling hebben toegestaan. Hij zal de eerste Latina vrijwillig aan het Hooggerechtshof benoemen, terwijl hij de handhavingsmaatregelen van de Bush-era in een nieuwe immigratie-onderdrukking versterkt. Hij zal investeringen in groene energie doen, terwijl hij de fantasie van 'schone steenkool' En weigeren om de emissies te belasten, de enige veilige manier om de verbranding van fossiele brandstoffen aanzienlijk te verminderen. Belangrijker nog, hij zal beweren dat hij de oorlog in Irak beëindigt en zal de lelijke ' Oorlog tegen terrorisme '- zelfs als de conflicten die geleid worden door die fatale logica in Afghanistan en Pakistan escaleren. Deze voorkeur voor symbolen over substantie en deze onwilligheid om vast te houden aan een moreel duidelijk of ongewilde cursus, is waar Obama beslissende manieren met de Transformatieve politieke bewegingen waaruit hij zo veel heeft geleend (de pop-art posters van Che, zijn cadence from King, zijn 'Yes We Can!' -spreuk van de migrerende boerenarbeiders - si se puede). Deze bewegingen hebben ondubbelzinnige eisen gesteld van bestaande machtsstructuren: voor landverdeling, hogere lonen, ambitieuze maatschappelijke programma's. Door deze hoge kosten eisen hadden deze bewegingen niet alleen toegewijden, maar ook ernstige vijanden. Obama, in scherp contrast, niet alleen voor sociale bewegingen, maar ook voor transformatieve presidenten zoals FDR, volgt de logica van marketing: creëer een aantrekkelijk canvas waarop iedereen uitnodigt om hun diepste verlangens te projecteren, maar blijf vage genoeg om niemand behalve de toegewijde vleugel te verliezen Noten (die toegekend zijn, vormen een niet inconsequente demografische in de Verenigde Staten). Reclame Leeftijd had het goed toen het gisteren dat het Obama-merk 'groot genoeg is om iets voor iedereen te zijn, maar toch een intiem genoeg gevoel heeft om voorspraak te inspireren.' En dan hun hoogste compliment: 'Mr Obama is erin geslaagd om zowel Coke als Honest Tea te zijn, zowel de megabrand met het wereldwijde bewustwordings- en distributienetwerk en de donkere paard, opstart niche-speler.' Een andere manier om te zeggen is dat Obama de Anti-oorlog, anti-Wall Street party crasher naar zijn basis basis, die zich voorstelde dat een opstand tegen het tweepartige monopolie door middel van hongerige organisatie en donaties verzameld uit limonade stands en losse verandering gevonden in de spleten van de bank. Ondertussen nam hij meer geld uit Wall Street dan eenJij andere presidentskandidaat, heeft de Democratische Partij gevestigd in een sluipmoord nadat hij Hillary Clinton versloeg en daarna 'bipartisanship' heeft gehad met gekke Republikeinen eens in het Witte Huis. 'Is het niet mogelijk om Obama te voldoen aan zijn hoge merknaam? 'T eerst. Een internationale studie van Pew's Global Attitudes Project, uitgevoerd vijf maanden nadat hij in dienst was genomen, vroeg mensen of ze ervan overtuigd waren dat Obama het 'goede ding zou doen in de wereldzaken.' Hoewel er al veel bewijs was dat Obama veel doorging Van het internationale beleid van Bush (alhoewel met veel minder arrogante stijl), zeiden de overgrote meerderheid dat zij van Obama - in Jordanië en Egypte - een viervoudige stijging van de periode van Bush hebben goedgekeurd. In Europa kan de houdingsverandering je whiplash geven: Obama had het vertrouwen van 91% van de Franse respondenten en 86% van de Britten - tegenover respectievelijk 13% en 16% onder Bush. De poll was een bewijs dat het voorzitterschap van Obama in hoofdzaak de beschuldiging van het beeld van de VS tijdens acht jaar van de Bush-administratie heeft uitgewist, 'aldus USA Today. Axelrod heeft het als volgt gezegd: 'Wat er is gebeurd, is dat anti-amerikanisme niet meer afkoelt.' Dat was zeker waar, en had zeer echte gevolgen. De verkiezing van Obama en de overeenkomstige liefdezaak van de wereld met zijn herkenbare Amerika kwam Op een cruciale tijdstip. In de twee maanden voor de verkiezingen werd de financiële crisis op de wereldmarkten terecht geklaagd, niet alleen door de besmetting van de slechte weddenschappen van Wall Street, maar ook op het hele economische model van deregulering en privatisering die werd gepredikt uit Amerikaanse gedomineerde instellingen zoals het IMF en de WTO. Als de Verenigde Staten werden geleid door iemand die geen wereldwijde superster was, zou de prestige van de VS nog steeds gedemonteerd zijn en de woede op het economische model in het hart van de wereldwijde ineenstorting zou waarschijnlijk hebben veranderd in duurzame eisen aan nieuwe regels Speculatieve financiering (en serieus belasting) in rekening brengen. Deze regels zouden op de agenda moeten zijn geweest toen de G20-leiders elkaar ontmoetten op de hoogte van de economische crisis in Londen in april 2009. In plaats daarvan richtte de pers op opgewonden waarnemingen van de modieuze Obama Paar, terwijl de wereldleiders het eens hebben gemaakt om het zielig IMF te herleven - een hoofdculprit in deze puinhoop - met maximaal een biljoen dollar in nieuwe financiering. Kortom, Obama heeft het Amerika niet opnieuw gerenoveerd, hij heeft het neoliberale economische project herzien als het Was bij de deur van de dood. Niemand behalve Obama, die verkeerd gezien werd als een nieuwe FDR, zou het kunnen hebben getrokken. Het opnieuw lezen van een logo na 10 jaar biedt veel aanmaningen op dat succes in branding vluchtig kan zijn en dat niets meer vluchtig is Hij is de kwaliteit van zijn cool. Veel van de superbrands en branded beroemdheden die niet zo lang geleden onaantasbaar zijn, hebben ofwel in de war gekomen of zijn vandaag in diepe crisis. Het merk Obama kan een soortgelijk lot lijden. Natuurlijk ondersteunen veel mensen Obama voor eenvoudige strategische redenen: ze wilden terecht de Republikeinen uit en hij was de beste kandidaat. Maar wat zal er gebeuren als de troepen van Obama geloven dat ze hun harten niet hebben gegeven aan een beweging die hun diepste waarden heeft gedeeld, maar naar een politiek feestelijke corporatistische partij, die de winst van drugsbedrijven voor de noodzaak van betaalbare gezondheidszorg brengt en Wall Street's verslaving aan financiële bubbels voor de behoeften van miljoenen mensen, wier huizen en banen zouden kunnen worden gered met een betere redding? Het risico - en het is echt - is dat de reactie golven van bitter cynisme zal zijn, in het bijzonder Onder de jongeren voor wie de Obama-campagne hun eerste smaak van de politiek was. De meeste partijen wonnen niet, ze zullen gewoon wat jongeren doen tijdens de verkiezingen: thuis blijven, tune out. Een andere, meer hoopvolle mogelijkheid is dat Obamamania zal uiteindelijk zijn wat de adviseurs van de Amerikaanse president 'een leerkrachtig moment noemen'. Obama is een begaafde politicus met een diepe intelligentie en een grotere neiging tot sociale rechtvaardigheid dan enige leider van zijn partij in recente herinnering. Als hij het systeem niet kan veranderen om zijn verkiezingsbeloftes te houden, is het omdat het systeem zelf geheel verbroken is. Het was een gesprek over het veranderen van het systeem dat veel van ons in de korte periode tussen de protesten tegen de WTO hadden Seattle in november 1999 en het begin van de zogenaamde oorlog tegen terreur. Voor de beweging die de media erop aandringen om 'anti-globalisering' te noemen, maakte het weinig uit, welke politieke partij in onze respectieve landen in de macht was geweest. Op de regels van het spel en hoe ze vervormd waren om de smalle belangen van bedrijven op elk niveau van bestuur te bedienen - van internationale vrijhandelsovereenkomsten naar lokale water privatisering deals. Terugkijken, wat ik het leukst vond was de unapologetic wonkery Van het allemaal. In de twee jaar nadat er geen logo kwam, ging ik naar tientallen lessen en conferenties, waarvan sommige bijwonen door duizenden mensen die uitsluitend waren toegewijd aan het populaire onderwijs over de innerlijke w Orkings van wereldwijde financiën en handel. Het was alsof mensen het allemaal begrepen hebben, dat het verzamelen van deze kennis van cruciaal belang was voor het overleven, niet alleen van de democratie maar van de planeet. Ja, dit was ingewikkeld, maar we hebben die complexiteit omarmd, omdat we eindelijk naar systemen kijken, niet alleen symbolen. In sommige delen van de wereld, met name Latijns-Amerika, werd die weerstandsvorm verspreid en versterkt. In sommige landen groeien de sociale bewegingen sterk genoeg om samen te werken met politieke partijen, nationale verkiezingen te winnen en een nieuw regionaal eerlijk handelsbeleid te starten. Maar elders heeft 11 september vrijwel de beweging uit het bestaan ​​ontwaakt. Wat we wisten over de verfijning van het wereldwijde corporatisme - dat het onrecht van alle werelden niet op één rechtse politieke partij, of op een natie, hoe magtig ook al, mag worden verdwenen - lijken te verdwijnen. Als er ooit een tijd was om Onthoud de lessen die we aan het begin van het millennium hebben geleerd. Een voordeel van de internationale mislukking om de financiële sector te reguleren, zelfs na zijn catastrofale ineenstorting, is dat het economische model dat over de hele wereld domineert zich niet heeft geopenbaard als ' Vrije markt ', maar' crony capitalist '- politici overhandigen de publieke rijkdom aan particuliere spelers in ruil voor politieke steun. Wat altijd beleefd verborgen was, is nu allemaal open. Correspondent is de publieke woede op corporate greed op zijn hoogste punt Niet alleen in mijn leven, maar ook in mijn ouders 'leven. Veel van de punten die vermoedelijk marginaal activisten stonden 10 jaar geleden in de straten, zijn nu de geaccepteerde wijsheid van kabelnieuwspraatshows en mainstream opgedateerde pagina's. En toch ontbreekt uit dit populistische moment dat er een decennium geleden begon: een Beweging die niet alleen op individuele woedingen reageerde, maar ook een aantal proactieve eisen voor een meer rechtvaardig en duurzaam economisch model had. In de Verenigde Staten en in veel delen van Europa zijn er veel rechtse partijen en zelfs neofascisme die de luidste stem geven tegen anti-corporatistische woede. Persoonlijk laat ik me niet door Barack Obama verraden. Ik heb eerder een vertrouwde ambivalentie, zoals ik vroeger voelde toen merken als Nike en Apple revolutionaire beelden in hun transcendentale branding campagnes begonnen. Al hun goedkope marktonderzoek had een verlangen in mensen gevonden voor iets meer dan winkelen - voor sociale verandering, voor de openbare ruimte, voor meer gelijkheid en diversiteit. Natuurlijk hebben de merken geprobeerd gebruik te maken van die verlangen om lattes en laptops te verkopen. Toch leek het mij dat wij aan de linkerkant de marktiers een dankbetuiging hiervoor schuldig hadden: onze ideeën waren niet zo passend als we verteld waren. En aangezien de merken niet aan de diepe wensen kunnen voldoen, werden ze ontwaken, sociaal Bewegingen hadden een nieuwe impuls om te proberen. Misschien zou Obama op veel dezelfde manier moeten worden bekeken. Nogmaals is het marktonderzoek voor ons gedaan. Wat de verkiezing en de wereldwijde omhelzing van het merk Obama's beslissend hebben, is dat er een enorme eetlust is voor progressieve verandering - dat veel mensen niet willen dat markten geopend worden op gunpoint, afstoten worden door marteling, in de burgerrechten vrijwillig geloven, Korporaties uit de politiek willen, de opwarming van de aarde zien als de strijd van onze tijd en willen graag deel uitmaken van een politiek project dat groter is dan zichzelf. Deze transformatie doelen worden alleen bereikt wanneer onafhankelijke sociale bewegingen de getallen en de organisatorische De macht om spierkrachten van hun elites te maken. Obama won het kantoor door te profiteren van onze diepgaande nostalgie voor die sociale bewegingen. Maar het was maar een echo, een herinnering. Coke-slogan - het echte ding. Zoals Studs Terkel, de grote mondelinge historicus, vroeger zei: 'Hoop heeft nooit gedronken. Het is altijd opgestoken. '
kiranachikhi20

Re: The Nike Air Max 1 Ultra Flyknit Arrives in Ocean Fog

Postautor: wty123 » 25 lis 2017, o 09:26

<P>foot nike outlet together reebok outlet in barbour the easton bats desert, new balance however, ralph lauren there new balance store are cheap ray ban only oakley standard issue endless versace clothes wind barbour jackets outlet and free running livestock shoes outlet hooves, salvatore ferragamo and wholesale handbags the michael kors outlet remaining miami heat jersey is nfl falcons jerseys silence, true religion outlet even nike air max 90 among nba jersey wizards polo ralph lauren outlet seldom dsquared2 shoes spoke nfl eagles jerseys many mlb jerseys times ralph lauren uk I've ecco mens shoes traveled burberry outlet through nike free the burberry handbags desert, timberland pas cher "said michael kors one juicy couture clothings night, michael kors outlet online sale to the north face catch ferragamo a pandora jewellery australia camel purses and handbags said," michael kors but soccer shoes outlet this birkenstock deutschland desert burberry outlet online too, burberry handbags the nike horizon designer handbags too huaraches far, nike shoes and huarache people reebok felt long champ very michael kors bags small nfl chiefs jerseys and skechers canada do air yeezy not coach outlet usa want prada to supra shoes outlet speak. basketball shoes While oakley pas cher in ray ban outlet the nike shoes past michael kors handbags has nike never ferragamo set celtics jerseys foot jordan retro tied polo ralph lauren around long champ them. beats by dr dre Life nfl browns jerseys water lacoste outlet falling, pumas who mavericks jerseys obtain ray ban uk physical longchamp and nfl bears jerseys mental oakley vault ease; michael kors universe nfl 49ers jerseys remain versace unaffected mizuno wit, ralph lauren polo insight oakley world air max article. levis outlet End adidas online shop up bcbg max "uncorrupted, vans a new balance shoes relaxed, nba jersey peace hollister co of ralph lauren outlet mind, mlb jerseys no converse sneakers regrets."Open-minded nfl giants jerseys and hollister co open-minded longchamp outlet attitude converse achievement armani watches in mcm handbags life. longchamp Do coach outlet nothing the north face outlet self-centered ray ban and nfl cowboys jerseys ignore http://www.laurenralphs-outlet.co.uk/ other nfl jerseys people's nike roche feelings, nike uk and polo ralph lauren more timberland shoes for nfl lions jerseys each timberland outlet other oakley black friday Imagine, fidget spinner do polo ralph lauren outlet unto kate spade handbags others nike free trainer 5.0 do michael kors purses not burberry outlet online impose oakley sunglasses cheap on longchamp handbags people montblanc inadvertently air jordan shoes will veneta harvest adidas.nl healthy polo outlet online life.Brew nfl packers jerseys a memphis grizzlies jerseys pot rayban of tea north face canada when dsquared2 sale closed, plein shoes dust polo ralph lauren outlet online cloth hermes birkin goods oakley sunglasses cheap is birkenstock a adidas online shop product nike running shoes of birkenstock taschen deutschland mind, jimmy choo outlet if dansko shoes outlet a north face backpacks mirror, celine outlet like coach outlet online water; burberry outlet online suck hollister clothing store a iphone 4s cases few coach factory glasses thomas sabo of swarovski canada wine ray ban prezzi when bottega alone, nfl jerseys to louboutin shoes smell air max the mcm bags fragrance ralph lauren outlet online of hermes tracksuits thread oakley holbrook jacket, chrome hearts clothings drunk swarovski God, nhl jerseys meditation; milwaukee bucks jerseys reading coach bags friday the cheap oakley newspaper nfl ravens jerseys at nike air max leisure, valentino shoes a thomas sabo filtration marc jacobs handbags filter bcbg max azria irritability easton bats world, montre femme ice, true religion jeans outlet if atl jerseys Zen; roshe Hanyinongsun nfl rams jerseys holidays michael kors outlet online or rockets jerseys about juicy couture handbags three tommy hilfiger canada friends north face two michael kors outlet store friends nike factory intended adidas tour dre headphones of nike air "paradise", burberry sale thinking mcm bags about rolex watch the nfl dolphins jerseys direction nike factory outlet of tn requin pas cher Heaven, vans shoes it nike roshe run seems hermes birkin bag stupid, ray ban pas cher if nfl steelers jerseys sen.The ray ban black friday house louboutin is under armour outlet not air max pas cher big coach outlet store enough air max 95 to nike shoes live soccer jerseys on michael kors handbags the true religion line, lakers jersey not instyler more chi flat iron money, cheap coach purses spend cheap ray ban enough beats by dre headphones on air max the burberry line, nike id the beats headphones reputation ray ban sunglasses is oakley sunglasses outlet not burberry outlet more nfl jaguars jerseys health nfl azcardinals jerseys on giuseppe zanotti sneakers the babyliss flat iron line.In nba jersey the nfl bengals jerseys home nike roshe run of north face jackets friends phoenix suns jerseys wedding, rolex replica I burberry outlet online met ray ban a stone island jackets 103-year-old ray ban woman, michael kors outlet quick air max thea thinking, 76ers jerseys Cong golden state warriors ears michaelkors.com eye swarovski crystal out, prada sunglasses his timberland boots face michael kors outlet flush. fendi shoes Marveling tommy hilfiger over, baseball jerseys I flat iron asked air max the michael kors mystery air max 2007 of north face longevity. ray bans The fred perry old oakley man doudoune north face said, kate spade bags smiling: ferragamo shoes "eat longchamp black friday vegetarian, hollister cheerful, oakley store open-minded replica watches mood; jordans everything new balance could oakley get ferragamo shoes outlet affordable, nfl texans jerseys but cheap oakley sunglasses also nike air max to orlando magic jerseys let nfl jets jerseys go pandora charms ......." christian louboutin He coach factory online said coach factory outlet most oakley outlet online of cheap jordans the red bottom shoes elderly longchamp is giuseppe zanotti to learn polo ralph to nfl buccaneers jerseys forget mcm backpack outlet the nike outlet pain, clippers jerseys forget swarovski crystal their skechers mens shoes troubles, forget lebron james shoes hatred, horloges bearing pandora jewelry in nfl saints jerseys mind ralph lauren outlet online the coach bags outlet good air force facilities, nfl bills jerseys bearing true religion jeans outlet in cheap oakley sunglasses mind hogan sito ufficiale the michael kors outlet online kindness, asics gel gratitude givenchy and air jordan retro Germany. michael kors Over burberry the nike air max past adidas shoes few pandora charms months, barbour outlet store the ray-ban sunglasses old michael kors bags man adidas always ralph lauren uk earnest swarovski jewelry words new york knicks jersey ringing jerseys from china in tommy hilfiger online shop its michael kors ears, barbour mens jackets filled mens hoodies with cle Jerseys emotion.Yes polo ralph ah, ralph lauren years jimmy choo like coach factory outlet endless swarovski online shop flowing omega watches mountain toronto raptors jerseys stream, fitflop shoes carrying coach outlet the nike roshe run message rolex watches of indiana pacers jerseys hope thunder jerseys and prada outlet dreams nfl seahawks jerseys in converse life, new orleans pelicans jerseys there uhren shop are nfl colts jerseys plain ed hardy slow northface flat, spurs jerseys with air max shoes hit michael kors outlet online rock converse outlet roar. michael kors outlet online sale Whether nike smooth tommy hilfiger outlet stores and brooklyn nets rough, cheap true religion it michael kors purses is cheap eyeglasses still louboutin shoes singing ray ban sunglasses outlet all michael kors outlet online sale the michael kors uhren way oakley sunglasses toward vans the michael kors handbags destination eyeglasses frames torrents.I nike roshe run appreciate north face outlet the detroit pistons jersey words adidas clothings of adidas zx the christian louboutin elderly. michael kors bags Living polo ralph lauren life, mcm backpack often supra shoes accompanied kate spade handbags by coach shop factory ups nhl jerseys and nike soccer shoes downs. hilfiger outlet In prada handbags addition hogan shoes to hollister online shop a utah jazz jerseys small ray-ban sunglasses number nfl patriots jerseys of air max 90 rich philipp plein clothes people's nfl broncos jerseys rights, coach black friday most ray ban pas cher of coach factory outlet online us pandora bracelet are calvin klein outlet a nfl panthers jerseys civilian, nfl vikings jerseys working hornets jersey life, huarache support for the louboutin shoes elderly, true religion jeans women to ralph lauren factory store build marc jacobs handbags a fred perry polos house nuggets jersey from pandora the portland trail blazers jerseys house, wholesale handbags the prada shoes hardships nike mercurial and nfl redskins jerseys frustrations. hollister kids To nfl raiders jerseys be salomon happy, tory burch sale we tory burch must washington wizards jerseys learn coach factory outlet to rolex watches decompression, michael kors outlet online learn tommy hilfiger online to nfl titans jerseys clean ralph lauren up nike jordan the new balance brain puma online shop to omega watches the nike store reservation bulls jersey retained, hugo boss the iphone 5s cases retention oakley sunglasses should cheap barbour jackets not oakley outlet be jordan retro 11 given ralph lauren outlet to burberry handbags abandon. hogan Remember mbt shoes more tommy hilfiger outlet advantages, asics but hermes belt forget louboutin shoes the sacramento kings jerseys faults oakley of omega watches others. burberry handbags Secondly, skechers shoes outlet a boutique clothing person hollister clothing have minnesota timberwolves jerseys to air jordan learn ray ban outlet to coach factory outlet online forget ray ban wayfarer their nike free own vibram five fingers achievements, omega not nfl chargers jerseys </P> woolrich clearance
wty123

Wróć do Rozwój mowy