respect voor die

respect voor die

Postautor: caicai2017 » 28 lis 2017, o 06:15

Toen begonnen we dat eerste jaar traag, begonnen we heel Nike Air Max TN Femme traag. En plotseling waren al diezelfde twijfelaars als, Nah, bro, zie, we hebben het je gezegd - dit team is niets. Ik herinner me dat we in het begin van het seizoen zelfs www.antoniolinares.es vijf op een rij verloren waren en ik denk dat we ongeveer 4-9 waren. En een tijdje daar, zelfs ik had zoiets van, man ... klopt dat ?? Is dit het?? Het leek alsof niemand blij was. Stad was niet Nike Air Max 2017 Femme gelukkig. Fans waren niet blij. Coaches waren niet blij. En je weet maar beter dat ik niet gelukkig was. Speelde niet zoveel, kreeg Adidas NMD Femme die impactmomenten niet zoals ik had gehoopt ... en nu begin ik deze twijfels te krijgen.
Een van de dingen die mensen placht te zeggen over Memphis, het is dat, dit is waar jongens naartoe Nike Air Max Zero Womens gaan als het het einde van de weg is. Pratende kerels als Antoine Walker, Allen Iverson en Darius Miles - en geen respect voor die kerels, het Nike Air Huarache Femme zijn geweldige spelers, maar het was als: Memphis was waar ze naartoe zouden gaan voor dat laatste contract. Voor dat contract voordat het voorbij is. En hoe dan ook, ik herinner Adidas Superstar Mujer me dat het 4-9 is of wat heb je, en we zijn er vijf op rij verloren, en ik denk, Man ... ben ik nu nog een van deze jongens? Sta ik op het punt om een ??van deze jongens te zijn die dingen in de competitie heeft gedaan, naar Memphis is gekomen, en dan heeft hij nooit meer iets gehoord?
Ik zal je wel vertellen wat, hoewel - er Adidas NMD Dames was niet eens een keerpunt. Was niet één. Ik denk dat het in deze artikelen beter is wanneer er zo'n groot moment is - dit grote keerpunt waar het hele team samenkomt. Maar er is niet één, in Adidas ZX Flux Femme dit verhaal. Het is zoiets als: we waren aan het verliezen, ja. En we twijfelden, ja. Maar sommige mensen ... daar letten ze alleen maar op. Nike Air Huarache Femme En die mensen, ze dachten: het zijn dezelfde oude Grizzlies, dezelfde oude Mem. Maar als je echt rondkeken? Heb je dat jaar rondgekeken op dat diepere niveau, zelfs in het begin toen Nike Air Max 90 Womens Black het slecht ging? Je kon zien dat dit een groep was die op het punt stond grote dingen te doen.
caicai2017

Wróć do Rozwój mowy