skjuta. Evan, vem

skjuta. Evan, vem

Postautor: caicai2017 » 30 lis 2017, o 07:46

Jag har varit Adidas Superstar Mujer en starter hela mitt liv, fr?n rec league i Indianapolis JCC till gymnasiet till Indiana till NBA. Kommer fr?n b?nken var helt fr?mmande f?r mig.
Vi hade startat s?songen 6-5, s? det var klart att n?got inte fungerade. Bollen Nike Air Max 90 Mujer Azul hittade inte energi, som Coach tycker om att s?ga. V?rt f?rsvar var ett steg l?ngsamt p? rotationer. Vi trampade bara vatten, och inget lag har r?d att g?ra det p? v?stkonferensen. Vi hade t?nkt m?sterskap innan s?songen b?rjade men d? s?g det ut att vi skulle ha tur att g?ra slutspelet. Vi beh?vde g?ra en f?r?ndring. Coach best?mde mig f?r att min nya roll skulle bli en av dem.
Jag antar Nike Air Max 90 Femme Rose att jag kunde ha klagat. Men d? t?nkte jag p? mina Nike Air Presto Femme yngre br?der, och hur l?nge innan jag n?gonsin kom in i ligan, hade min barndom f?rberett mig f?r tillf?llet.
Jag har tv? br?der, b?da yngre. Vi ?lskade alla att spela basket. Nike Air Max 90 Femme N?r vi v?xte upp hade jag en regel: Om mina yngre br?der ville spela boll med mig, var de tvungna att g? p? min niv?. Det innebar alltid att ge 100%, inga undantag. Inga urs?kter. Ingen whining.
N?r vi v?xte upp hade vi alla utvecklat olika stilar p? domstolen. Vi hade olika Nike Air Max 90 Donne Rosa f?rdighetss?tt. Jag var en scorer och en playmaker. Jag gillade att skjuta. Evan, vem ?r tv? ?r yngre ?n mig, var en bulldog - en h?rdf?rsvarad f?rsvarare som gjorde allt det smutsiga arbetet. Eron, som ?r nio ?r yngre ?n mig och spelar f?r tillf?llet f?r Seton Hall, var en slasher och en skytt.
V?ra stilar varierade, men min regel Adidas Superstar Uomo Nero handlade inte om det. Jag brydde mig om anstr?ngning, och gav mig allting i varje situation. Det spelade roll ?ver allt annat.
Mitt en-mot-spel med Evan skulle vara knock-down, drag-out slagsm?l. Jag var ?ldre och st?rre, s? jag Nike Air Max 2017 Womens skulle sk?lla honom ?ver n?r jag k?rde p?Adidas Ultra Boost Donne st?llet. Ibland snubblade han i en armb?ge till mitt br?st medan han st?tte mig ner i stolpen. Det skulle vara skrapar, bl?m?rken och blodiga n?sor, och vi skulle inte ha haft det p? n?got annat s?tt.
Bam. Inget som leder till samtalet. Inget mjukning av bl?san. Precis som det hade jag f?rlorat Nike Roshe Run Femme min startpunkt. Vi var 11 matcher i s?songen.
N?r Eron och Nike Air Max 90 Donne Nerojag skulle m?ta i skytte t?vlingar, skulle jag inte ta det lugnt p? honom trots att han var s? mycket yngre ?n jag. Om deras anstr?ngningar inte matchade min, skulle jag inte s?tta foten p? domstolen med dem.
caicai2017

Wróć do Rozwój mowy