stort förtroende för mina spelare Argentina tröja

stort förtroende för mina spelare Argentina tröja

Postautor: dallascoaw96 » 23 gru 2017, o 08:08

Real Madrids tränare Zidane deltog i presskonferensen innan matchen mot Barcelona, ​​vid presskonferensen uttryckte Zizou Real Madrid-spelare är redo att ta itu med spelet, C Luo också hundra procent återhämtning, med tanke på laget allt för att säkra tre poäng.

Real Madrid kommer att inleda den nationella derby hemma för första gången den här säsongen i ligan i morgon kväll, Zizou tror också att detta spel är den viktigaste matchen för året Real Madrid. Zidane sa: "I morgon natts Clasico den här säsongen är den svåraste spelet, alla länder Derby är desamma, naturligtvis, vackra men svårt spel för oss och nu laget är också ett incitament. i god form, som råkar vara vår sista matchen före semestern, vi är väl förberedda för att hantera de utmaningar som den nationella derby. Om vi ​​vill vinna ligan mästerskapet, måste vi vinna denna nivå av nationella derby tävling. Real Madrid vi har varit vana vid att handskas med hög intensitet spelet, och nu är vi redo. Barcelona är nu rankad först i ligan, Obrazek som visat sin styrka är mycket stark, vi är kvar för att komma ikapp, och de bör minska poäng gapet så mycket som möjligt. klara Barcelonas spel är svårare än att förbereda de andra motståndarna, de har många kraftfulla nyckelaktörer, men vi är redo att ta itu med. "

På tal om morgondagens race mål, Zidane sa: "I morgon vårt mål är Argentina tröja att ta alla tre poäng, laget håller samma mål och nu har jag bara bryr sig om laget hur man spelar bra, vi måste genom arenan. Besegra motståndare på prestanda. "

Men Zidane inte tror att resultatet av morgondagens race kommer att påverka framgång eller misslyckande för hela säsongen: "Oavsett resultatet av tävlingen i morgon, ligan den här säsongen är en hel del spel kvar även Ryssland tröja om vi vet mycket väl betydelsen av spelet, dock. vinna eller förlora spelet inte kommer att ha att kämpa ett avgörande inflytande på utvecklingen av säsongen. jag kommer inte att peka gap i ställningar och ångest, det spelar ingen roll hur många poäng bakom, är integration redan ett fullbordat faktum, kan vi göra är Sparka spelet. "

Zidane bekräftade också att C Lo helt har återhämtat sig, kan comeback konkurrens i morgondagens race "C Lo är nu hundra återvunna procent, han göra nu är att fokusera på morgondagens spel att spela bra ut saker. vi bryr oss inte. jag tror att förmågan uppvisades av C Luo och hans prestation värdig respekt för allt, att dessa rykten off, de stannar efter semestern för att prata om det. "

För Bell, en annan Real Madrid-stjärnan Zidane kommenterade då: "Jag har stort förtroende för mina spelare, och jag tror att spelarna utbyte är mycket viktigt och jag byta innan spelet är mycket viktigt för dem är att bekräfta innehållet i deras fysiska tillstånd om hundra procent kan delta. Om Bell har återställts, då han kan spela, som för i morgon han inte spelar, spelet innan vi ser resultatet. "

Minnen av hans leka karriär, tror Zinedine Zidane den mest underbara Clasico VM Argentina MESSI tröja Champions League semifinalen seger i Barcelona: "Det som imponerade mig mest är inte det nationella derby ligan, men i Champions League semifinalen, slog Barcelona på Nou Camp känsla Mycket underbart. "

För om det förflutna 2017, Zidane gav denna bedömning: "Jag kommer inte Portugal tröja att ge laget att spela en mycket specifik del i allmänhet är detta år Raoyou skörden, även om vi förlorade i ligan Några poäng, men säsongen är fortfarande lång, vi har tillräckligt med tid för att återhämta gapet.
dallascoaw96

Wróć do Rozwój mowy