När man talar om Arsenal Argentina tröja

När man talar om Arsenal Argentina tröja

Postautor: fotbollstrjemv » 13 sty 2018, o 04:36

Conti och Mourinhos senaste ordkrig är ett hett ämne i brittiska medier, de två utbytte eld marskalk fortsatte Mourinho ironi Conti blev inblandad i uppgjorda matcher skandal, medan Chelsea boss arg sprej direkt galning är skurken. Mot Arsenal i Ligacupen innan presskonferensen, Mourinho Conti fortsätta att lansera en attack, sade han att han inte skulle glömma Mourinho sade Conti betonade också att detta är en fråga om personlig agg, inte mellan klubbarna problem.

Vid presskonferensen sa Conti, när han pratade om striden med Mourinho: "Jag ser ut som någon som ångrar vad jag har sagt. Jag tror inte det, och vi båda har sagt någonting, Vi kommer att se vad som händer i framtiden. "Det kan ses, för satiriska Mourinho-skurkanmälningar, ångrade Conte inte.

När vi pratar om huruvida FA alltid kommer att vara inblandad i frågan, sade Conti mycket allvarligt att "han använde några Argentina tröja seriösa ord och jag skulle inte Brasilien tröja glömma de seriösa orden. Det här är inte ett problem för klubben, Det är jag och han, och jag kommer inte prata om det. "

Barkley gick Chelsea på vintern fönstret när det gäller huruvida det skulle vara lärjungar framträdanden i Carling Cup, sade Conti, "För honom i morgon kväll match var förhastat, förhastat. Vi måste vara nöjda, eftersom hans nuvarande fysiska kondition är mycket bra, han börjar våra utbildningar tillsammans, han förstår vår taktiskt tänkande. vi måste vara nöjda, men han tar lite tid, hans tillstånd är mycket bra, mycket bra. jag vet inte, Men jag känner mig väldigt optimistisk, han är en bra spelare. "

Mot Arsenal kommer att skicka vilken typ av lineup, inför ett sådant ämne, sade Conti, "Varje spel måste vi skicka en mycket stark lineup, eftersom du måste möta Premier League, FA-cupen eller Ligacupen, När du spelar en boll var tredje dag är det viktigt Obrazek att göra en rotation, självklart behöver ditt lag en mycket stark styrka, annars riskerar du att förlora trofén, vilket är en Så viktigt som Portugal tröja matchen, som för trofén, förtjänar vi den nuvarande positionen (i liga-semifinalen). "

När man talar om Arsenal sa Conti helt klart att "det sista spelet mot Arsenal (2-2) är spännande och morgondagens spel kommer att vara väldigt öppet, båda lagen vill vinna och kommer att attackera. är båda lagen ser fram emot samma sak, hoppas jag att jag kan få ett önskat resultat. detta är den första omgången av tävlingen, i vårt hem, då måste vi sparka bort, vi hoppas att målet, Assen Na är också. Dallas Cowboys Tröjor "

Vill du köpa en? Välkommen till vår butik http://www.fotbolltrojor.se. Och samla roligt surfa via vår hemsida billig fotbollströja.
fotbollstrjemv

Wróć do Rozwój mowy