zien die later dit jaar zullen verschijnen

zien die later dit jaar zullen verschijnen

Postautor: yaya2017 » 8 lut 2018, o 07:55

Nike's nieuwste dempings technologie, Nike React, is eindelijk hier, en daarmee komt de eerste schuimdemping in zijn soort om te worden ge?mplementeerd Adidas Superstar Womens in een hardloopschoen. Ontworpen om de impact van elke stap te Nike Air Max 90 Womens verzachten, werd de onlangs onthulde Nike Epic React Flyknit-sneaker gebouwd met flexibiliteit en ademend vermogen in gedachten. Met een nieuw verlengde tussenzool voorbij het bovenwerk dat direct bovenop het schuim zit, kunnen lopers nu meer demping en meer tractie verwachten wanneer ze actief zijn. "Het algemene thema hiervan is wat we van hardlopers hebben gehoord," React Sole Designer Brett Schoolmeester vertelt ons . "Ze willen alles. Ze willen niets opofferen. Lunar was ongelooflijk lichtgewicht en het was erg zacht. Dus we moesten die echt behouden, maar hoe kunnen we energie eraan toevoegen? "De React-zool behoudt de lichtgewicht aantrekkingskracht van Nike's Lunarlon-technologie, met extra reactievermogen en schokdemping voor meer veerkracht. Dat maakt Nike Air Max 90 Donne Rosa het meer dan een formidabele tegenstander voor zijn grootste wedstrijd: Nike Air Max 90 Mujer Negras adidas Boost. "We zijn ongeveer 30% lichter dan Boost", zegt Schoolmeester. "Het mooie van lichtgewicht is dat het nooit uit de mode raakt. Dat is iets dat atleten altijd willen. "Om een ??beter inzicht te krijgen in het perspectief van een sporter op Nike's nieuwe innovatie, spraken we met viervoudig gouden medaillewinnaar en achtvoudig wereldkampioen Michael Johnson, die op grote schaal wordt gevierd als een van de beste sprinters uit de geschiedenis. van alle tijden. Johnson heeft ook geraadpleegd over het ontwerp van de schoenen.

"Ik heb troost nodig, zodat ik echt de afstand kan nemen, en React doet dat," beweert Johnson. "Het is fantastisch in termen van het niveau van comfort en ondersteuning. Ook op mijn leeftijd en ouder worden, heb ik ondersteuning Nike Air Huarache Femme nodig om het risico op verwonding te minimaliseren. Die twee dingen Adidas Superstar Femme Blanche zijn cruciaal voor mij. "Johnson heeft op beroemde wijze geholpen bij het ontwerpen van een paar gouden spikes die hij droeg tijdens de Olympische Spelen van 1996, een suggestie die hij maakte aan de toenmalige ontwerper Tobie Hatfield. Hij won ook de bijpassende medaille. Maar buiten topsporters die pure prestaties eisen, ziet hij een voordeel voor de meer casual hardloper. "De meeste lopers zijn niet elitair. In termen van de technologie die je in producten kunt stoppen, is het vaak voor de elite en het begint daar, "voegt Johnson toe. "Ik denk dat iedereen hiervan zal profiteren. Je gemiddelde persoon gaat gewoon uit voor een run-being comfortabeler, minimaliseert het risico op blessures met meer ondersteuning en meer kussen. Voor mij is dat de sleutel, Nike Air Max Thea Mujer omdat ik meestal op beton loop. "We testten de Nike Epic React op evenementen Nike Air Max 95 Femme in Londen en New York. Vanuit een jonger perspectief is de comfortabiliteit van de schoen vergelijkbaar met Boost - misschien nog beter, maar wat nog belangrijker is, het houdt nog steeds dat lichtgewicht gevoel van Nike dankzij het bovenwerk van Flyknit. De schoen is echt het beste van beide werelden. Je hoeft niet meer te kiezen tussen comfort en een lichtere buildrunner. Het is belangrijk op te merken dat de technologie geen strikt verhaal is en dat React ook voorkomt in de Nike React Hyperdunk 2017, zoals gedragen door de Draymond Green van de NBA.

Ondertussen bracht de in Londen gevestigde modedirecteur van Highsnobiety, Atip Wananaruks, een meer ervaren gezichtspunt naar onze slijtagetest, Adidas ZX Flux Donne opmerkend dat de schoen geweldig is als een beginnende www.lorsofurioso.it sneaker - vooral omdat comfort, betrouwbaarheid en boogondersteuning een belangrijker worden onderdeel van je sneaker-game zodra je je jaren 30 en 40 binnenkomt. "Nike heeft niet teleurgesteld over de comfortniveaus van deze nieuwe zool. Je dacht dat 'Boost' goed was - React zal dat veranderen, 'zegt hij. Hoewel hij onze modevakman is, zou hij wel willen dat er meer gestroomlijnde kleuren in de eerste druppel lagen. "Ik ben meer ge?ntrigeerd om de drievoudige zwarte en drievoudige witte iteraties te zien die later dit jaar zullen verschijnen." Aan de kant van de levensstijl loopt de Epic React goed op en af ??langs de baan. Van het slanke ontwerp, het populaire Flyknit-bovenwerk van Nike, tot de duurzame zool. Het is de perfecte schoen voor elke dag. Het in Nieuw-Zeeland Nike Air Vapormax Mujer gevestigde bedrijf NZ Merino verzamelt de vezels en stuurt deze Nike Roshe Run Womens naar de Italiaanse textielfabrikant Reda, waar het vilt voelt voor de schoenen: "We gebruiken niet alleen wol, we gebruiken de beste wol in de wereld, een aantal van de fijnste micron-vezels die ook werden gebruikt om $ 5000-pakken te maken door Armani, "zei Brown, 36. Het feit dat de" giganten "van de sportschoenenwereld door zijn nek ademen, maakte hem niet bang." Behalve merino , de wolindustrie heeft een vreselijke taak van marketing zelf gedaan, je hebt de opkomst gezien van synthetische stoffen en poolvacht waar het zich voordoet als natuurlijke vezels, maar het voelt alsof het tij aan het keren is, "zei Brown.
yaya2017

Wróć do Rozwój mowy