rdeels van Y2K, zonder vooruit te lopen op de poli

Odpowiada ekspert wydawnictwa Harmonia

rdeels van Y2K, zonder vooruit te lopen op de poli

Postautor: yaya2017 » 10 sty 2019, o 03:46

Wie is er klaar voor sommige kitlekken voor het seizoen 2019-20? Oh ja, ik praat tegen JOU, lezer. Het Nike Air Max 270 Femme voetbalontwerpblog Footy Headlines staat al jaren in de voorhoede van kitkleur- en ontwerplekken en ze zijn zeer zelden incorrect. Dus wanneer Footy Headlines een bericht schrijft Adidas Falcon Femme waarin staat dat Tottenham Hotspur een cyaangekleurde derde kit zal hebben, dan ze zullen bijna zeker een cyaangekleurde derde kit hebben. Cyaan begint een van die traditionele Nike Air Max 270 Dames Tottenham Hotspur-accentkleuren te worden, zoals "spurple" of geel. Het is een kleur waar de club steeds weer op terugkomt. De laatste keer dat Spurs prominente Adidas NMD Femme cyaankleur had in een set waren de 2015-16 aways (het "sjerpjaar"), maar dat lijkt een beetje helderder dan die bepaalde tint. Voor mij lijkt dit op niets minder Adidas ZX 700 Dames dan de 2013-14 "markeerstift blauw" aways, die een persoonlijke favoriet van mij waren, maar die heel wat andere fans haatten. Footy Headlines zegt dat de shorts en Nike Air Skylon 2 Womens sokken ook deze primaire kleur zullen zijn, en zegt dat het een "retro-esthetiek" zal bevatten. Dat is echter alle details die ze vrijgeven. Dit is vergelijkbaar met het lek dat Nike Air Max 97 Womens we vorig seizoen kregen voorafgaand aan de teal third kits, maar het uiteindelijke ontwerp was heel anders dan wat werd gesuggereerd door de kleurstalen alleen.

En omdat dit Nike is, is er ander slecht nieuws, vooral als je een unieke behandeling wilde. Cyaan begint een van die traditionele Tottenham Hotspur-accentkleuren te worden, Adidas Superstar Dames zoals 'spurple' of geel. Het is een kleur waar de club steeds weer op terugkomt. De laatste keer dat Spurs prominente cyaankleur had in een set waren de 2015-1www.andrewjoslin.co.uk 6 aways (het "sjerpjaar"), maar dat lijkt een beetje helderder dan die bepaalde tint. Voor mij lijkt dit op niets minder dan de 2013-14 "markeerstift blauw" aways, die een Adidas Sobakov Femme persoonlijke favoriet van mij waren, maar die heel wat andere fans haatten. Footy Headlines zegt dat de shorts en sokken ook deze primaire kleur zullen zijn, en zegt dat het een "retro-esthetiek" zal bevatten. Dat is echter alle details die ze vrijgeven. Dit is vergelijkbaar met het lek dat we vorig seizoen kregen voorafgaand aan de teal third kits, maar het Nike Air Max 90 Femme uiteindelijke ontwerp was heel anders dan wat werd gesuggereerd door de kleurstalen alleen. En, dit is Nike, er is ander slecht nieuws, vooral als Adidas Superstar Femme je wilde een unieke behandeling. Welkom bij Fashionating, een column met vernietigende waarheden uit de mode die misschien nog niet klaar zijn om te horen.

de Nike Air Vapormax Womens tijd van de mooie weinigen is tot zijn brutale conclusie gekomen. In 2018 vierden modetrends de luxe van lelijkheid, het verheerlijken van anti-stijl in het midden van politieke Adidas ZX 750 Femme en culturele chaos: papa schoenen en Birkenstocks; kleine zakjes, plakkerige tassen versierd met designerlabels; cargo-broek, bootcut-jeans, tube-tops en fucking glitter - Nike Air Max 1 Dames praktisch alles wat als uncool werd beschouwd, werd populair. Door het groteske te verheerlijken, zijn we cultureel teruggegaan naar waar we in de jaren negentig waren, of Nike Air Vapormax Womens misschien nog duidelijker, naar de winter van 1999, terwijl we ons voorbereidden op de digitale dag des oordeels van Y2K, zonder vooruit te lopen op de politieke Nike Air Max 270 Womens verschrikkingen die de Verenigde Staten in de 21e eeuw.
yaya2017

Wróć do Ksiegarnia logopedyczna