middelmatig tot laag volume

middelmatig tot laag volume

Postautor: Labi1995 » 25 kwie 2018, o 03:51

De buitenzool is iets anders dan de Speedcross 3 en lijkt meer op het Fellcross 3-ontwerp Nike Roshe Run Womens (met ondiepere nokken). Ik vond de buitenzool geschikt voor een gevarieerd aantal omstandigheden en de tractie is overal goed. De grootste fout is eigenlijk dat de tussenzool niet stabiel genoeg is om alle grip te Nike Roshe Run Femme gebruiken. Buiten dat, de buitenzool is eenvoudig en solide in ontwerp en, terwijl de Contragrip rubber niet de beste op de markt is, het is nog steeds een vrij hoge kwaliteit rubber. Ik weet ook niet zeker of ik in sommige situaties volledig in de Chevron-oorvorm verkocht ben (met name side-hilling), maar het is geen enorm probleem en functioneert over het algemeen goed. De Adidas Campus Womens Speedcross Pro is een grote verbetering voor, in mijn mening, de verouderde Speedcross 3 en is veel dichter bij de S-Lab-modellen in bouwen en functioneren (een goede zaak!). Hoe dan ook, enkele van de negatieve aspecten (tenzij je de Speedcross 3 leuk Adidas Gazelle Womens vindt) is een erg stevig, zwaar en onstabiel gevoel en rit voor het eindgebruik waarvoor het is ontworpen. Tenzij je om wat voor reden dan ook graag iets op een meer zacht terrein hebt, is de schoen overkill Adidas NMD Womens voor het type terrein waarop hij het beste presteert. Op matig parcours rijdt het echt soepel en comfortabel, iets dat schoenen met zoveel uithalen zelden goed doen. Echter, zodra het echt steil, los of ongelijk wordt, voelde ik dat het gebrek aan controle en stabiliteit de schoen echt terughoudt. Het prijskaartje van $ 150 is iets dat het ook tegenhoudt, want er zijn betere schoenen Nike Air Max 97 Femme van Dynafit en inov-8 voor minder geld. Dat gezegd hebbende, als je de Speedcross 3 erg leuk vindt, denk ik dat de Speedcross Pro een zeer verfijnde versie is van die schoen, wat het voor sommigen misschien een fantastische optie maakt. Ik wist niet dat Dynafit in het spoor was / markt voor hardloopschoenen in de bergen tot dit jaar, toen ik voor het eerst een foto zag van een hardloper uit de Transvulcania Ultramarathon met een schoen die ik niet Nike Air Max Thea Femme herkende (zeldzaam dezer dagen). Na een korte google-zoekopdracht kwam ik erachter dat ze door Dynafit zijn gemaakt. Ongeveer een maand later raadde een andere loper aan om Dynafit uit te checken, dus ik reikte uit om contact te maken met de mensen daar. Ze stuurden me een paar van de Dynafit Feline SL (Disclaimer: de schoenen werden gratis verstrekt voor mijn review) en ik heb sindsdien wat Nike Air Zoom Spiridon Mujer plezier in hen gestopt. Bij het proberen van een compleet nieuw (voor mij) merk, ben ik altijd wantrouwig als het gaat om fit, omdat je gewoon niet weet wat je gaat krijgen. Ik ben blij om te zeggen dat, naar mijn smaak, Dynafit echt een geweldige leest heeft voor de schoen en het past heel goed bij mijn voet. Gemiddeld middelmatig tot laag volume met een stevige hiel / middenvoet en middellange voorvoetbreedte. Het heeft ook een mooie Adidas ZX 700 Womens algemene vorm voor de toebox die niet super vierkant is, maar niet puntig. inov-8 was vroeger de standaard als het ging om het passen van schoeisel voor berglopen, maar Dynafit heeft misschien net de plek als de beste overall-schoen voor een bergschoen gestolen. Dat betekent echter niet dat het bovendeel perfect is.
Labi1995

Wróć do Rozwój mowy